Una conferència d’Ignacio Ramonet, primer text de la col·lecció de documents de formació “Arguments”
(Extret del web de la Federació de Serveis de la Intersindical-CSC)

La Federació de Serveis de la Intersindical-CSC acaba de publicar el primer text de la col·lecció “Arguments. Un altre pensament és possible”. Aquestes publicacions tindran com a objectiu difondre un anàlisi crític de la realitat i servir com a eina de formació per a l’afiliació del sindicat i del conjunt de la ciutadania. Les seves temàtiques seran diverses i, en aquesta primera edició, es reprodueix una conferència del pensador i periodista gallec Ignacio Ramonet titulada “Què està passant al món?”.

Amb aquesta nova capçalera, la federació i el conjunt del sindicat nacional i de classe reafirmen el seu compromís amb una altra forma de pensament, lliure de dogmes neoliberals i que serveixi per transformar la societat i avançar cap a un model més just, lliure, solidari i igualitari per a les persones i les nacions. L’anàlisi i la formació teòrica són eines indispensables per poder transformar la societat.

El podeu descarregar picant ací.
30-06-2010