La CSC és entitat adherida a la querella presentada a l’Argentina contra els crims del franquisme
La CSC (Confederació Sindical Catalana) s’adherí formalment el passat 2 d’octubre a la querella 4951/10 contra els crims del franquisme que s’ha presentat al Juzgado Nacional en lo Criminal y Correccional Federal Número 1 de la ciutat de Buenos Aires, República Argentina.

L’adhesió a la querella explicita que “en relació amb la causa per genocidi i/o crims contra la humanitat comesos per la dictadura franquista” es manifesta davant el Jutjat Federal Número 1 de la ciutat de Buenos Aires que la CSC (Confederació Sindical Catalana) “desitja manifestar la impunitat de la que han gaudit i gaudeixen els autors de delictes qualificats en la normativa internacional com a crims contra la humanitat i la situació de desempara en que s’hi troben les víctimes dels genocidi i els seus familiars”.

Al text també es fa èmfasi en que les víctimes “no han rebut per part de l’Estat espanyol cap mena de reparació pels enormes danys patits” i que, segons el text “afecten tot l’entrellat social damnificat per la manca de justícia”.

La CSC (Confederació Sindical Catalana), amb la seva adhesió, expressa en nom de l’organització “el nostre decidit suport a la querella argentina 4591/10 contra els crims del franquisme” des de la convicció que “constituirà una substancial aportació per posar fi a la impunitat” i “conquerir la Veritat i la Justícia que ens és deguda”.
15-10-2013
Mobilització