Els treballadors/es de l'empresa municipal d'habitatge de Sabadell denuncien acomiadaments indiscriminats

Sabadell (ACN).- Els treballadors de VIMUSA, l'empresa municipal d'habitatge de Sabadell, denuncien que els set acomiadaments que ha fet la companyia en els darrers dies no tenen cap justificació i són discriminatoris perquè en alguns casos afecten "a dones embarassades o amb reducció de jornada".

La Confederació Sindical Catalana (CSC) CCOO, UGT i reconeixen una davallada del sector de la construcció, però reclamen a l'Ajuntament que presenti un pla de viabilitat on es traci el rumb de la companyia i que s'iniciï un diàleg amb els representats dels treballadors per acordar les mesures de contenció necessàries.
31-03-2014