Al juliol, continuem avançant
Aquestes setmanes continuen celebrant-se processos electorals a diverses empreses del país, i la Intersindical-CSC continua obtenint la confiança de cada vegada més treballadors i treballadores.

Així, en el que portem d’aquest juliol, el sindicat compta amb sis delegats més, entre nous delegats i treballadors que han renovat la seva representació. Empreses com Glory Pompea –comerç textil- de Barcelona, el setmanari El Temps, Industrial Estambrera –indústria tèxtil- de Terrassa i les seus d’Aqualia a Tortosa i l’Ametlla de Mar compten amb presència de membres de la Intersindical-CSC als seus òrgans de representació de la plantilla. D’aquests, la majoria pertanyen a la USEC-Federació de Serveis.

Finalment, cal recordar que les eleccions sindicals a la Federació Catalana de Bàsquet i a l’empresa d’oficines FDI, de Barcelona, han estat ajornades. Properament tindran lloc les d’Adamsa -27 de juliol- i Sara Lee Cafès Marcilla -31 de juliol-, que poden contribuir al creixement i expansió del projecte de la Intersindical-CSC.
24-07-2007
Eleccions sindicals