La Intersindical-CSC guanya les eleccions sindicals a ‘Público’
La Intersindical-CSC ha guanyat les eleccions sindicals que es van celebrar dimecres a la delegació a Catalunya del nou diari ‘Público’, on encara no hi havia representació sindical. Els treballadors del diari del Grup Mediapro han escollit un delegat sindical i han fet confiança al sindicat nacional i de classe, l’únic que havia aconseguit presentar candidatura.

Ara, un cop s’ha constituït també un comitè d’empresa al centre de treball de Madrid, on hi ha la seu central del rotatiu de capital català però d’àmbit estatal, s’haurà de negociar un conveni col•lectiu de nova planta. A la capital espanyola les eleccions sindicals es van celebrar fa quinze dies.

La Intersindical-CSC valora molt positivament aquest procés electoral, atès que amplia la seva representació al sector dels mitjans de comunicació. En l’actualitat té delegats electes, a més de ‘Público’, als diaris 20 Minutos i ADN, al setmanari El Temps i a Ràdio Estel.
19-06-2008