AMPLIAR RECULL DE PREMSA
El 40% de les gasolineres franceses no tenen carburant per les protestes contra la reforma de les pensions
A França, s'agreugen els problemes de subministrament de combustible per culpa de les protestes contra la reforma de les pensions. Un 40% de les gasolineres s'han quedat sense carburant, però el govern de Nicolas Sarkozy diu que hi ha prou reserves. El Senat vota avui la polèmica reforma de les pensions, mentre continuen les mobilitzacions en algunes ciutats del país.

El Senat francès votarà i finalment aprovarà la polèmica reforma de les pensions que ha provocat les protestes i mobilitzacions dels francesos. Les manifestacions i les aturades tornaran a ser les protagonistes mentre duri el debat.

A Marsella, un grup de treballadors d'una refineria ha decidit bloquejar durant un parell d'hores els accessos a l'aeroport com a resposta a l'ordre del president Sarkozy de desbloquejar les refineries i així poder abastir les gasolineres.

En ciutats com Nanterre i Lió, els manifestants tornaran a sortir al carrer per intentar frenar aquesta reforma, amb el dubte si es tornaran a repetir els incidents dels últims dies.
21-10-2010
3cat24