• Institut del Teatre (Barcelonès): guanya les eleccions amb 6 representants (CCOO: 4, UGT: 3) el primer cop que es presenta a aquest equipament cultural depenent de la Diputació de Barcelona.
  • Ajuntament de la Pobla de Segur (Pallars Jussà): 3 representants del personal laboral del consistori de l’Alt Pirineu.
  • Hospital Sant Antoni Abat de Vilanova i la Geltrú (Garraf): 3 representants en aquest centre del Consorci Sanitari de l’Alt Penedès-Garraf, augmentant la presència al comitè.
  • Tarragona Ràdio (Tarragonès): obté el delegat a Tarragona Ràdio, empresa municipal de mitjans de comunicació.
@cscAcció SindicalLa Intersindical-CSC continua creixent als serveis públics, especialment en les administracions locals, on ja és a prop de ser sindicat representatiu del sector (10% del total de delegats/des). Durant el darrer mes, s’han escollit aquests/es representants en les eleccions sindicals: Institut del Teatre (Barcelonès): guanya les eleccions amb 6...SOM el sindicat independentista i de classe