Des de la secció sindical de la Intersindical-CSC a l’empresa Girbau SA volem mostrar la nostra oposició a la presentació d’un expedient de regulació d’ocupació (ERO) per part de la direcció de l’empresa. Entenem que és una mesura desproporcionada davant l’actual conjuntura econòmica i la més lesiva per als drets de les treballadores i els treballadors de l’empresa. L’extinció de 76 contractes entenem que només obeeix a la intenció de mantenir beneficis a costa de l’empitjorament de les condicions de treball i realment posa en risc la viabilitat de l’empresa i l’economia de la comarca.

Donarem suport i iniciarem les mobilitzacions que calguin per evitar aquesta mesura i us demanem que totes i tots us hi afegiu. Dit això, treballarem al màxim per reconduir la situació,  conjuntament amb la majoria sindical, per tal de defensar tots els llocs de treball i els drets de les companyes i els companys. La secció sindical de la Intersindical-CSC manifestem la nostra intenció de plantejar una lluita sostinguda contra l’ERO de forma unitària amb la resta de companys/es.

@cscAcció SindicalDes de la secció sindical de la Intersindical-CSC a l’empresa Girbau SA volem mostrar la nostra oposició a la presentació d’un expedient de regulació d’ocupació (ERO) per part de la direcció de l’empresa. Entenem que és una mesura desproporcionada davant l’actual conjuntura econòmica i la més lesiva per als...SOM el sindicat independentista i de classe